Dijital Benim İşim – TEKNOLOJİ dijital pazarlama kampanyası yarışmasının kazananları belli oldu

Katılımcıların sosyal medya hesaplarını yönetme konusundaki performanslarının değerlendirildiği yarışmada Mine Kılıçlı birinci, Mine Batı ikinci ve Kevser Dal üçüncü oldu. Jüri Özel Ödülü'nü Safiye Kurt ve Meryem Şahan Kılıç aldı.Milli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü ve Vodafone Vakfı tarafından teknolojinin gücüyle kadının potansiyelinin birleştirilmesi amacıyla hayata geçirildi. “Dijital benim işim” Proje yarışması heyecanı sona erdi. 18 yaş üstü kadınların dijital becerilerinin artırılmasını hedefleyen proje, bu yıl üçüncü kez “Dijital Pazarlama” eğitimini tamamlayan kadınlar arasında gerçekleşti. Dijital Pazarlama Kampanya yarışmasında sonuçlar açıklandı. Toplam 73 başvurunun alındığı yarışmada 38 yarışmacı, işletmelerinin veya seçtikleri bir şirketin sosyal medya hesaplarını 1 ay boyunca yönetti. Yarışmada Antalya Manavgat Halk Eğitim Merkezi öğrencileri Benim Kılıçlıbitkisel örgü kullanarak çevre dostu ürünler üretiyor ve paylaşıyor. “el yapımı minekılıçlı” isimli Instagram hesabının yönetimiyle birinci oldu; İstanbul Bostancı Halk Eğitim Merkezi'nden Benim batım, kendi fayans ürünlerini pazarlıyor “arte_byminee” Bursa Orhangazi Halk Eğitim Merkezi isimli Instagram hesabıyla ikincilik ödülüne layık görüldü. Kevser Dal Amigurumi ürünleri içerir. “kevser_dall” Yaptığı hesapla üçüncülük ödülünü almaya hak kazandı. Öte yandan Van Çaldıran Halk Eğitim Merkezi'nden Safiye Kurt “safiyenin.renkli.dünyası” ve Antalya Halk Eğitim Merkezi Çamlıbel Meryem Şahan Kılıç Sırasında “ceyizim_sanduka” Instagram hesabı adı altında Jüri Özel Ödülü'nü aldı. Yarışmada ilk üçe girenlere toplam ödül verildi 32 bin 500 TL Hayati sermaye sağlanırken toplam 6 bin TL teknoloji hediye çekleri sunuldu.Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürü Cengiz Mete, “Milli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü olarak eğitim ve öğretimin yaşam boyunca devam edecek şekilde yaygınlaştırılması için çalışıyoruz. Bu temelde toplumumuzda becerileri, eğitim düzeyleri ve kültürleri çok farklı olan ancak ortak hedefi kendilerini geliştirmek olan herkesin yaşam boyu eğitimini desteklemek amacıyla faaliyetlerimizi sürdürüyoruz. “Dijital Benim İşim” projesi bu amaçla, teknolojiye erişimde dezavantajlı bir grup olan kadınların dijital alanda güçlendirilmesini hedefleyerek oluşturduğumuz bir projedir. Bu yıl üçüncüsü tamamlanacak ve Aralık 2020'den itibaren devam edecek olan eğitim projemiz ile bugüne kadar on binlerce kadına eğitim vermenin mutluluğunu yaşıyoruz. Proje kapsamında düzenlenen dijital pazarlama kampanyası yarışması ile eğitim. “Eğitimin uygulamaya dönüştüğü bu yarışmaya katılan tüm kursiyerlerimizi, ödüllü yarışmacılarımızı ve eğitmenlerimizi tebrik ediyor, yaşam boyu öğrenen bir Türkiye için çalışmalarımızı sürdüreceğimizi belirtmek istiyoruz.”Vodafone Türkiye Vakfı Başkanı Hasan Süel “Vodafone Vakfı olarak yaptığımız her şeyin bir amacı olması gerektiğine inanıyoruz. “Dijital Benim İşim” projesiyle kadınların dijital becerilerini geliştirerek ekonomik hayata dahil etmelerini hedefliyoruz. Projemizden faydalanan kadınlar, dijital dünyaya uyum ve iş dünyasına katılım konusunda aldıkları eğitimler sayesinde önemli bir avantaja sahip oluyor. Proje kapsamında verilen 44 saatlik “Dijital Pazarlama” eğitimini tamamlayan kursiyerler arasında dijital pazarlama kampanyaları yarışması düzenledik. Bu yıl üçüncüsünü düzenlediğimiz yarışmamıza toplam 73 başvuru geldi. Ön değerlendirme sonucunda 38 kişi kampanya sürecine katılmaya hak kazandı. Rakiplerimiz kendi işletmelerinin veya seçtikleri bir şirketin sosyal medya hesaplarını 1 ay boyunca yönettiler. Bu çalışmalar jüri oturumunda değerlendirildi ve kazananlar açıklandı. Rakiplerimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz. Vodafone Vakfı olarak dijital teknolojilerin sunduğu fırsatlarla kadınların hayatını kolaylaştırmaya devam edeceğiz.”Deprem bölgesine 15 eğitim konteyneri kuruldu“Dijital Benim İşim” Projesi, çeşitli eğitim programları aracılığıyla kadınların dijitalleşme potansiyelini ortaya çıkarmayı amaçlıyor. Proje kapsamında kursiyerlere 30 saat “Dijital Okuryazarlık” eğitimi ve 44 saat “Dijital Pazarlama” eğitimi veriliyor. Bu eğitimlerin bir kısmı Milli Eğitim Bakanlığına bağlı halk eğitim merkezlerinde sınıf ortamında verilirken bir kısmı da Milli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü Uzaktan Eğitim Platformu üzerinden uzaktan eğitim yoluyla verilmektedir. İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Antalya, Samsun, Afyonkarahisar, Elazığ, Sivas, Ağrı, Kastamonu, Gaziantep, Manisa, Hatay, Mersin, Tekirdağ, Trabzon, Eskisehir, Van ve İllerdeki halk eğitim merkezlerinde yüz yüze eğitim kursları verilmektedir. Diyarbakır. Proje kapsamında deprem bölgesindeki kadınlara destek sağlamak amacıyla Kahramanmaraş, Hatay ve Adıyaman'da toplam 15 eğitim kapsülü kuruldu. Kaynak: (guzelhaber.net) Güzel Haber Masası

—–Sponsorlu Bağlantılar—–

—–Sponsorlu Bağlantılar—–

—–Sponsorlu Bağlantılar—–

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir