Ekonomik zorlukların yanı sıra aşırı maliyet algısıyla da boğuşan Bodrum'da BODER, Türkiye'nin her şeyini kapsayan bu rakamı vererek, yanlış anlaşılmalar ve konu hakkında tam bilgi sahibi olmadan yapılan planlı haberler nedeniyle bu yanlış bilgilendirmenin önüne geçmek için iletişim çalışmalarına hız verdi. Sadece Bodrum'da bile birçok olumsuz sonuç doğurabilirdi. Büyük uluslararası acentelerin bile iflas ilan ettiği bu dönemde, zaten tedirgin olan pek çok potansiyel misafir bu haber nedeniyle Bodrum gezisinden vazgeçmiş olabilir. Öte yandan tesislerde çalışanların iş motivasyonları olumsuz etkilenebilmektedir. Ne yazık ki sadece misafirlerin değil, pek çok finans kurumu ve tedarikçi kuruluşun da takip ettiği bu haber, asılsız haberler nedeniyle büyük bir sektörü çıkmaza sokabilirdi. Birleşik Krallık'ın en büyük yayın kuruluşlarından biri olan The Guardian gazetesi ile yapılan işbirliğinin ardından Birleşik Krallık genelinde dağıtılan ve büyük ilgi gören bir ek çalışma oluşturuldu. Bu asılsız raporların büyük bir özveriyle yürütülen tanıtım faaliyetlerini de baltaladığını belirten Bodrum Otelciler Birliği Başkanı Ömer Faruk Dengiz, Bodrum markasına herhangi bir olumsuz etki yaşanmaması için krizin özveriyle yönetildiğinin altını çizdi. çok kısa bir zaman. BODER yönetim kurulu üyelerinin ve turizm sektöründeki önemli meslektaşlarımızın desteğiyle. Konuyla ilgili haber yapan gazetecilerin hemen hemen tamamıyla görüştüklerini, kendilerine olumlu yaklaşıp gerekli düzenlemeleri yaptıklarını, desteklerinden dolayı herkese teşekkür ettiğini, yeni projelerle tüm hızıyla çalışmaya devam edeceklerini söyledi. Bodrum ve turizm için. Kaynak: (guzelhaber.net) Güzel Haber Masası
—–Sponsorlu Bağlantılar—–
—–Sponsorlu Bağlantılar—–